Follow on Bloglovin

MOROTSKAKA I MUFFINSFORMAR

27 juni-12
Ikväll då vi hade ätit middag tog jag fram elvispen, rivjärnet och bunken plus alla ingredienser som behövdes till Morotskaka. De ska fraktas till Stugun och ätas på fredag till Mammas Minnesstund. 
Jag ska fixa en god Frosting som jag ska spritsa över kakorna. Men de här är till dom som inte kan äta mandelBiskvierna. Måste tänka på dom också.
Det känns lite fel att baka till mammas minnesstunds fika då hon inte själv är med och fikar med oss andra. Det hade varit mycket mysigare om mamma hade varit med och ätit på gósakerna. Jag förstår fortfarande inte att mamma aldrig kommer tillbaka igen. :( 
Jag hoppas att hon är hos oss ändå fast inte vi ser henne. Saknaden är stor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0