Follow on Bloglovin

SOL OCH VÄRME KOM OCH GICK


18 juni-12
Man kan inte annat än njuta och må gott då solen skiner och värmer kropp och själ.
En grötfrukost var inte helt fel imorse. 


Jag ÄLSKAR iallafall sol och värme. Dom få dagarna som vi får se solen och den blå himmeln är ytterst sällsynta. Iallafall den här sommaren verkar vara ett minne blott.


Hunden fick sig en dusch, en kloklippning och pälsklippning av tassar. Sedan fick hon delvis soltorka sig i solen.



Nu ikväll svalnade det till i luften igen och regnet har kommit igen. Vi fick känna av värmen över en dag iallafall. Nu är jag så himla less på Svenska sommaren som bara regnar bort. Om jag ändå kunde göra några klick på en chartersida och bara dra härifrån ett tag. Men så enkelt är det tyvärr inte.
Jag vill bli varm i kroppen och få slippa mina onda "demoner" som kommer fram då kylan visar sin närvaro på min lilla kropp. Värmen gör att mina värsta smärtor dämpar sig i fötter och rygg. Det är så skönt och befriande då jag är utomlands i värmen och slipper känna smärtorna i fötterna och ryggen. Man blir som en "hel" människa med nästan utan problem. Tänk om det hade kunnat vara för evigt.

VILL HA TILLBAKA VÄRMEN IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0