Follow on Bloglovin

VAKNADE MED TÅRAR

6 juni-12
Imorse vaknade jag med tårarna på mina kinder och med bultande hjärta. Jag tror att det blev för mycket igår då min sorg till mamma är så stark och att arbetsförmedlingen inte kan ta mig på allvar. Kanske det är lika bra att sjukskriva mig ett tag. Jag vet inte vad som är bäst egentligen. Men vara social och glad är svårt just nu.
Imorgon ska jag till pappa för första gången efter mammas bortgång. Vi ska träffa begravningsbyrån och eventuellt prästen. Då ska vi bestämma musik, psalmer, annons i tidningen och vers. Det kommer att bli svårt att hålla tårarna borta då.
Jag har haft ont i magen och tårarna har närvarat till och från hela dagen. Jag gruvar mig till träffen imorgon.
Jag saknar mamma att det gör så ont i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0