Follow on Bloglovin

SKOGEN TINAR FRAM


18 mars-12
Imorse tog jag mig en härlig lova i skogen med hunden. Det var riktigt skönt och lugnt att gå själv och rensa av sig lite tankar och funderingar.
Det är som att skogen drar ur dom jobbiga energierna och blåser bort dom mellan grenarna. Jag är glad att jag har skogen som mina grannar.

Bara på några dagar så har den vita bädden av snö tinat bort från de mossiga kullarna i skogen. Det känns som en känsla av VÅR. Snart är sommaren här! :)


Det kom lite snöfjun inatt som landade som ett tunt lager på backen. Men jag gissar att det hinner smälta av innan mitt på dagen. Bilden tog jag vid 10-tiden. Innan solstålarna hunnit slå ut sin värme över grenarna.

LÄNGTAR TILL SOMMARVÄRMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0