Follow on Bloglovin

ERKÄNNER ATT JAG ÄR BRA

24 nov-12
Ikväll har jag suttit och skrivit en ansökan på ett jobb som jag blev tipsad om på Facebook igår. 
Det är inte lätt att svara på frågor om mig själv. Inser vad svårt det är att skriva bra och dåliga saker om mig själv. Sedan när man hittat svaren känner man hur bra det känns ändå. 
Man borde tänka på dom punkterna lite oftare, så förstår man att man inte är så oduglig trots allt. 
Jag tror att man är rädd för att erkänna modet av att skicka goda erfarenheter till ett företag och att de ska acceptera mig som en människa av god art. ;) 
Jag är bra...
Jag vill...
Jag kan om jag vill...
Jag ska...
Jag vågar...
Jag gör...
Det jag är bra på...Det kan jag prestera bra på mitt vis.
Jag ska bevisa att jag kan leverera.  
 
TUTA OCH KÖR!
NU ÄR DET MIN TUR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0