Follow on Bloglovin

FÖRNYAT CV OCH SKICKAT IN EN ANSÖKAN TILL ETT FÖRETAG

21 nov-12
Den här dagen har jag lagt min tid på att skriva om min CV och mitt personliga brev. Nu känns det ganska bra att kunna skicka iväg mitt brev till olika företag som jag är intresserad av att få jobba hos. Hoppas också att företagaren är lika nöjd att få mitt brev. 
 
Jag har skickat iväg en ansökan nu till ett nystartat företag i stan som blev mitt första "offer" på mitt tjusiga brevansökan. ;)
Nu är det bara att hålla tummarna att det ska bli ett jobb snart. Ett jobb som passar som handen i handsken. Längtar efter egna kollegor att få dela jobbet med. Hoppas på min tur snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0