Follow on Bloglovin

I MITT TIDIGARE LIV ENLIGT MEDIUM

29 nov-12
Jag har varit med på radion igen. Imorse blev jag uppringd av Radio Krokom. "Bortom tid och rum"
Jag fick veta om mitt tidigare liv av ett Medium. Helt otroligt att de kan få fram sånt bara sådär. Häftigt! 
 
I mitt tidigare liv hade jag det mycket tufft. Ibland kan det vara tur att man inte minns hur det var då.
 
Jag blev ordentligt misshandlad, så jag bar med mig en massa "ärr"i hela ryggen. Tredje livet bakåt blev jag misshandlad till döds i ungt liv. :(:(
Inte konstigt att ryggen är som den är då. Tur att jag har reparerat ryggen med titanskruvar, så att mina "ärr" mår bättre.
 
Andevärden bad Mediumet Birgitta att hälsa mig att jag ska TRO på mig själv i detta liv, så kommer jag att komma långt. TRO är ett starkt ord som ska hjälpa mig långt i livet. Då ska det mesta lösa sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0