Follow on Bloglovin

INSKRIVEN HOS MANPOWER

22 nov-12
Den här torsdagen har jag tillbringat en stor del vid datorn. Jag har läst lite grumligt igenom Manpowers hemsida och sedan tog jag ett beslut och ett djupt andetag och klickade in mig i deras system som arbetssökande. Jag kan lova att det blev en riktig dykning ner i alla deras hög av frågor. Jag tror att jag besvarade dom ganska bra. Något glömmer man alltid att få med. Men kanske att det kan räcka till en tjänst ute i arbetslivet. 
 
Jag gör vad jag kan och hoppas att någon kan hitta mig bland alla andra sökanden. 
Nu får jag se hur det går med detta. Något borde hända snart, tror jag. Det känns som min tid är inne nu. Jag är så himla nyfiken på hur min framtid kommer att se ut. 
Den som hittar mig till sin arbetsplats gör ett fynd. Det kan jag lova. <3
 
Lycka till till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0