Follow on Bloglovin

LOPPISFYND FRÅN KUPAN

12 nov-12
Idag då tog jag mig en stund på egen hand och drog ett varv inne på Kupan. Det är svårt att komma tomhänt därifrån. Jag fyndade ett par roliga böcker att kunna ha på Toa som rolig läsning. Kloka meningar fanns också med. 
Den här kudde ropade på mig..."ta mig!" Självklart att den skulle komma hem till mig. ;)
Det bästa fyndet blev den här godingen "Kaka-"Lisa. Vilken tur jag hade som fann den här längst ner i en hylla. Bortglömd och "osynlig". Men nu är den min!.
 

Kommentarer
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine

Men vilken rolig pryl längst ner! Sån skulle man haft :D

Svar: Ja, den var verkligen en rolig liten pryl. ;) Det var som att leka med modellera då man spritsade ut kakorna med den.
PysselTrollet Peteja

2012-11-15 @ 00:06:46
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0