Follow on Bloglovin

MEDIUMET BERÄTTADE ...

18 nov-12
Enligt ett medium så är jag en underbar vän, Jag måste sluta ringakta mig, sluta skuldbelägga mig, jag tar bort mig egna energi och sluta ljuga för mig och är alldeles för självkritisk. Ibland är det rätt bra att ljuga åt rätt håll istället för att ljuga ner sig, så kan man ljuga åt andra hållet. För till slut blir det sant.
För det är det som hindrar mig för min framtid. Jag har en OTROLIG ryggrad och kraft. Men jag drar ner mig själv med negativa tankar pch oro för pengar. Tittar vad andra gör och hur andra gjort. Istället för att fokusera själv på  kanske tappar orken istället för att titta själv på vad jag vill göra med min egna kraft och vem jag är. Och fortsätt att upptäcka nya sidor och satsa på sånt som är kul.
 
När jag kan släppa rädslan för framtiden och tro på mig själv kommer jag att jobba med något väldigt annorlunda och speciellt. Mediumet ser bilder på hur jag håvar in pengar. Jag har god hand om pengar.
Jag ska sluta att göra mig till ett mähä och ett offer. För jag har så otroligt mycket med egen kraft. Varför håller jag på att tona ner mig och anpassar mig till vad andra vill ha av mig? Jag var helt otrolig! Dumheter!
Ibland är man inte medveten och man tänker inte på det för att man vill vara omtänksam mot andra människor. Omtänksam är man då man är fullkomligt sann i sig själv. Jag kommer att håva in pengar!
Jag har en otroigt god hand att ta hand om andra människor. Klarsynt och affärsmässig när det gäller pengar. Jag är en otrolig god vän att ha. En väldigt bra vän! Bra chef och företagsidgare. Kreativ uppfinnare. Får jag inte utlopp för min kreativitet blir jag uttråkad och tråkig. Jag är en energihög människa som mår bäst med många bollar i luften. Då är jag mer kerativ iställer får att ha två. För då blir dom aldrig gjord.
 
Eftersom jag är så energistark kan jag behöva viloperioder för att sen kunna jobba på maniskt då man har många bollar i luften. Vilan och uttråkningen kan inte jämföras med depressioner. Det är bara en uppladdning. Mediumet säger att det ser JÄTTEBRA ut för mig! :)
Jag ska sluta vara elak och djävlig mot mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0