Follow on Bloglovin

MINNESSTUND FÖR MAMMA I STUGUNS KYRKA

4 nov-12
Ikväll åkte jag till Stugun och mötte upp pappa vid Stuguns kyrkogård. Vi gick på kyrkogården i mörkret och pappa lös med en ficklampa. Vi stannade en stund i Mineslunden och jag tände ett gravljus till min ÄnglaMamma.
Det var så fint gjort att de har satt upp ett ljusträd där det lös så fint i minneslunden.
Kolsvart på kyrkogården och mänder av ljus som lös upp så vackert.
Synd bara att man inte kunde fota, så man fick den verkliga känslan av alla ljus.
Ljusträdet.
Vi stannade till en kort stund hos min farmor och farfars grav.Mysig stämning.
Hoppas att de kan se det fina ljusskenet av alla ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0