Follow on Bloglovin

PEPPARMYNTA I BASTUN

2 nov-12
Äntligen fick jag testa att använda min nyinköpta Pepparmynta/kanel olja från "Make Me Smile" i våran bastu i fjällstugan. Underbar känsla  och doft!
Den här trähylsan får hänga i "ytterrummet" och ge en svag pepparmyntadoft. Den extra lilla refillflaskan använde jag några droppar av inne i bastun på stenarna. Jag droppade några droppar i snö och la det på den vedeldade kaminens stenar. Sedan viftade jag lite med handduken, så att vi fick ångdoftande pepparmynta på oss. Det kändes friskt och skönt. 
 
Jag rekommenderar att testa det! ;)
 
Majla på min mail ([email protected]) för beställning, frågor och bokning av hemvisning av produkterna.
 
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Palle

Vad roligt att det blev bra - tack för fina återkopplingen.

Svar: Självklart att man vill dela med sig av upplevelsen kring produkten. ;)
PysselTrollet Peteja

2012-11-05 @ 07:52:39
URL: http://www.makemesmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0