Follow on Bloglovin

SÖTA SMÅ MINI BISKVIER

23 nov-12
Idag skulle jag egentligen dammsuga och göra fint inför helgen. Halva huset dammsög jag och sedan gjorde jag en pause och fick fram min "baknerv" istället. Jag kom på att jag skulle baka små söta minibiskvier och dekorera med vit choklad.
De blev riktigt söta och goda.
Jag duttade ut en plåt full med små små mandelbiskvier som jag tänkte att barnen skulle få till nyponsoppan. Men de räckte inte så långt. De blev uppätna innan nyponsoppan blev gjord. Det tar jag som ett positivt resultat.
Mina minisar blev perfekt stora till kaffet. De här behöver inte ens delas till mindre bitar för att kunna orka med en kaka till. ;)
Liten och naggande god. <3

Kommentarer
Postat av: Palle

Förstår att bakverken blev minst lika goda som de ser ut - kul

Svar: Tack! :) Ja,det blir repris på dom framöver. Lagom stor till eftermiddagskaffet. ;)
PysselTrollet Peteja

2012-11-25 @ 13:23:50
URL: http://www.makemesmile.se
Postat av: Nettan

Hej!
Ser inte reseptet på biskvierna??
Tänkte att jag skulle baka idag. Passar bra att göra minisar här.
Kram // Nettan

Svar: Jodå. Jag har dom här. http://peteja.blogg.se/2010/november/beskvier.html
Lycka till! :)
PysselTrollet Peteja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0