Follow on Bloglovin

TRÄFF PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN

16 nov-12
Idag fick jag träffa en ny typ av handläggare som jobbade även som coach på arbetsförmedlingen. Jag hoppas verkligen att träffen ska ge mig ett resultat till ett bra jobb i framtiden. Längtar efter ett arbete att gå till.
Han gav mig en uppgift på att jag ska ringa 5 st företag och söka ett jobb. Nästa vecka ska coachen ringa mig och se hurdet har gått. 
Jag hade önskat att jag fått hjälp att hitta den "dolda" jobben somman inte ser. Jag vet bara om alla jobb som har skyltar utanför husväöggarna. Men vad gör alla för uppgifter. För att ta ett exempel. Idrottens Hus, Bankenoch andra butiker och förtag. Det är dom jag vill komma åd. Inte Ica, Kappahl, skoaffärer osv...  
På måndag har jag fått en kallelse av min rätta handläggare att jag skulle gå på ett seminarie angående jobbsök, köreta osv...
Men enligt coachen jag går hos och som själv ska vara där tyckte att jag inte skulle gå då han tyckte att ringa foretag var viktigare. Så nu är jag kluven på hur jag ska göra. Så går det då man är flera inblandade på mitt "ärende"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0