Follow on Bloglovin

EN KVÄLL MED NÅGRA KLASSKOMISAR FRÅN GYMNASIET

25 okt-12
Den här kvällen blev helt underbart trevlig. :)
Jag och några klassvänner från gymnasietiden var hit och åt en mycket god trerätters middag. Sen kunde vi rulla hem om vi ville. Vilka gigantiska portioner de hade.
Till förrätt blev det "Mosarella med parmaskinka och ruccolasallad.
Varmrätten bestog av en saftig köttbit med vitlöksstuvad potatis och örtsås. Vilka härliga kryddor.
Efterrätten blev en chokladkladdkaka med grädde o ch hallonsylt.
 
En rolig grej var att jag genomskådade kocken att han var vänsterhänt. ;) Upplägget på tallrikarna var för "vänsterhänta" Jag var bara tvungen att ställa den frågan till servitrisen. Och jag hade rätt :D
 
Bashiras kitchen kommer jag att besöka igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0