Follow on Bloglovin

NY SORT AV DOFTOLJA FRÅN MAKE ME SMILE

26 okt-12
Nu har jag fått min betällning från Make Me Smile i brevlådan. Tänk att det alltid är så spännande att öppna paket man har beställt och som man VET vad som finns innuti.
Men den här gången beställde jag också en ny doftolja "Pepparmynta/kanel"
Nyfiken som jag var eller snarare sagt min man, slet han upp förpackningen och öppnade oljeflaskan och luktade i flasköppningen.
Hans kommentar var: "Jag känner igen doften. Men från vart? Jo, nu vet jag! Det luktar Minttu drink. Den blir perfekt i bastun!"  :)
Den där kommentaren tar jag som ett positivt godkännande av doftoljan. 
 
Nästa helg ska vi testa den i bastun i fjällstugan. Spännande att se hur det funkar.
 
Tack också Make Me Smile för snabba leveranser och ett trevligt samarbete. ;)

Kommentarer
Postat av: Palle

Hej Therése.
Vad roligt att ni båda uppskattar dofterna.
Att använda Pepparmynta&kanel i bastun låter som ett härligt och mysigt sätt att hålla förkylningen borta.
Må bäst!

Svar: Ja, det ska bli spännande att testa pepparmyntsoljan. Återkommer med resultatet då det är gjort. ;)
PysselTrollet Peteja

2012-10-28 @ 10:04:21
URL: http://www.makemesmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0