Follow on Bloglovin

RIVER TAPET I STUGAN

21 okt-12
Den här söndagen borde jag egentligen passat på att tagit en skön promenad i fjälluften. Men istället tog jag, Emelie och Elias tag i pojkarnas rum och rev tapeterna. Jag har varit på G i flera år med det. Men nu är det igång, så nu går det inte att ångra sig. 
Nu är frågan bara vilken tapet som ska få äran att ta plats på dessa väggar. Spännande! 
Innan hemgång tog jag den här bilden på stugan bara för att se om det har blivit mera snö till nästa gång vi ska åka dit upp och njuta av bastu, fjälluft och umgås med familjen. 
Tyvärr kommer jag nog att gruva mig en del då jag vet att jag har ett projekt som väntar där.
Men det blir nog bra då det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0