Follow on Bloglovin

ÄNTLIGEN BLIR DRÖMMEN SANN OCH VERKLIG!

20 sept-12
Jag har drömt hela sommaren på att få åka till vämen, sol och bad. Och nu ska det äntligen bli av! 
Jag och min ungdomsvän har bokat en ospecad sista minutenresa till Södra Turkiet. Det pirrar lite i magen då vi inte vet var vi hamnar nånstans. Jag hoppas verkligen att turen är med oss och att vi får ett bra hotell och ett bra område. Hoppas också att vi kan bli erbjuden ett all inclusive, så har vi mat och dryck ordnat och klart. 
Det är bäst att jag kan få allas tummar att hålla, så att vi får det BÄST nu! Behöver allt som ger mig glädje, energi och skratt. Och det vet jag att det blir :)
 
LÄNGTAR SÅ ATT DET PIRRAR!

Kommentarer
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine

Ha det så bra! :)
Kram

Svar: Tack Erika! Vi fick en trevlig och skön semestervecka. Hoppas att ni har kryat på er. Kram
PysselTrollet Peteja

2012-09-22 @ 21:43:55
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0