Follow on Bloglovin

DET FUNKAR! REKOMMENDERAR LAVENDELDROPPARNA

8 sept-12
Nu har jag testat Lavendeldropparna i några dagar och jag kan säga att det är ett mirakel! Eler så är det slumpen att jag at kunnat sova nästan hela nätterna sen doftkruset hängdes inne i vårat sovrum. 
Jag som har vaknat flera gånger om nätterna och haft hjärtklappningar och spända käkar. 
 
Jag hoppas verkligen att det här ska funka nu. Härom morgonen hörde jag inte ens väckarklockan, så äldsta dottern kom och väckte mig. Tur var väl det. Annars hade sönerna försovit sig och missat bussen till skolan. ;)
Jag rekommenderar verkligen Lavendeldropparna om du har svårt att sova eller slappna av.
 
Jag rekommenderar dessa oljor som finns av olika dofter. De har även dofter för dammsugarn och till andra ändamål.
 
Majla på min mail ([email protected]) för beställning, frågor och bokning av hemvisning av produkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0