Follow on Bloglovin

HANTVERKSDAG I TORSÄNG

2 sept-12
Äntligen kom dagen då Torsäng hade Hantverksdag. Jag kände idag att min känsla till hantverk skuttar omkring i kroppen på mig och viljan finns någonstans inom mig iallafall. Jag trodde att jag hade börjat tyna bort av den delen av mig. Men som tur var fanns den kvar. :)
Det riktigt pirrar i kroppen av att få sätta igång igen. Men vad av alla mina intressen till hantverk ska jag börja med? Jag vill göra ALLT nu! 
Idag gjorde jag dessa små söta ugglor. Det var nog dom som väckte upp min inspiration igen. Hoppas bara att insirationen och lusten inte försvinner under natten då jag "försöker" att sova. Jag får sova "fort" inatt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0