Follow on Bloglovin

ANDRA DAGEN ... CHECK

3 april-13
Andra dagen är avklarad. :) Pappersjobb hela förmiddagen. Förberedelser inför Årsmötet. En del läsning passade jag även på att göra mellan kopieringarna. Jag blev kaffesugen mitt i jobbet. Men det blev "ska bara först", så något kaffe hanns aldrig me att brygga. Sedan kom gulliga Marianne på en snabbvisit. 
 
Telefonen ringde och härliga Stig var i andra änden. Det är så skoj då de ringer och är nyfiken om jag svarar i luren. Hahah... men en sak måste jag fixa. Det är ändringen av antal signaler. Svårt att hinna svara på knappt 2 signaler. Jag har det jag gör på kansliet med att få som jag vill ha det. Iallafall nästan som jag vill ha det.
 
Datorn fick jag igång idag med. Men mejlprogrammet måste jag ragga fram en kod på. Men det kommer det med. Jag vände upp och ner på rummet utan resultat på kod, så jag fick mejla min ena livlina Stig. Men jag får fortsätta att spana efter den försvunna koden imorgon också.

En del andra uppdrag blev också antecknat på blocket. Jag är nöjd av dagens göra.
Imorgon är en ny dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0