Follow on Bloglovin

ÅRSMÖTET ÖVER FÖR I ÅR

19 april-13
Idag har jag fått varit på Årsmöte med jobbet. Det var ganska pirrigt men roligt också. Jag fick äran att sitta bredvid ordförandet och fick ta ansvaret över alla papper som skulle läsas upp. Då de har dålig syn eller är blinda fick jag vara deras ögon. Här om något får man känna sig behövd. 
Det blev fika när vi kom på morgonen. Lunch inkl efterrätt och sedan eftermiddagskaffe med doppa. Det kändes nästan som att man fikade och åt mer än vad man hade möte. 
Det blev en mycket trevlig dag och många nya människor som gav mig både kramar och beröm för min plikt att högläsa. Man är ju för bäst. ;)
Jag och andra fick information om den nya blivande taltidningen och dess hjälpmedel. På bilder är en del av det vi pratade om idag. Bla Daisyapparaten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0