Follow on Bloglovin

BORTSKÄMD MEN DET ÄR AV KÄRLEK <3

22 april-13
Bara för att jag är jag, så kände jag att idag ville jag ge mina älskade barn något fint och bra vilket är länge sedan det hände. Vad plånboket tyckte om det är en sak. Men ibland måste även plånboken få "blöda"
Barnen ska belönas ibland. Så är det bara. :)
Och tänk att jag lyckades köra en sak åt de var och ALLA gillade det också! Och de fick en glad mamma i huset.
Den här tröjan fick Emelie. Och den satt "som handen i handsken"
 
Byxor till Amanda. Svarta med silver stjärnor. Så snygga! men fanns inte i min storlek. Men därimot kunde Amanda ha dem.Toksöta!
 
Jakob fick sig ett par nya skor. Han spacade till skorna lite med att byta ut skosnörena.
Han blev nöja med resultatet. 
 
Elias godkände de här skorna. Bara man bytte skosnörerna skulle han gilla dem. Snörena var i orange/roda i färgen. Inte allt dumt. Men men... de får göra som de vill. Mycket fina skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0