Follow on Bloglovin

FÖRSTA DAGEN PÅ MITT ARBETE SOM KANSLIST ÅT SRF

2 April-13
Idag kom den magiska dagen jag så länge har väntat på. Äntligen får jag också säga "Jag åker på jobbet idag" Idag har jag gjort... på jobbet idag" osv.
Jag hade rätt att 2013 är mitt År i år. Det ska bara hända positiva saker. Och det har det gjort hittills om jag tänker efter. Älskar 2013!
 
Den här första dagen på "mitt" kontor på Kansliet hade jag sällskap av Marianne. Hon berättade en hel del om sig själv och en hel del annat inom De Synskadades Riksförbund. Vi gick igenom alla papper inför Årsmötet och om vad som skulle kopieras flera ex av. Sedan fick jag svara i telefonen där Georg var i andra änden av luren. Han hälsade mig Välkommen och var nyfiken på hur det gick. Då hade jag hunnit vara där i ca 1½ timmar. :) 
Jag känner mig mycket välkommen av alla som jag har träffat hittills. 
 
Det här kommer att bli en härlig och lärorik resa genom ett nytt sätt att se hur synskadade och blinda har det i samhället. Jag ska och lovar över min hela kropp att jag ska lyckas med ett gott resultat i arbetet. Alla ska vara nöjda och jag ska älska att gå på arbetet med ett stort leende.
 
Nu börjar ett nytt liv i arbetets tecken.
Längtar tills jag är helt insatt i allt som har med Förbundet att göra. Men det kommer. Det  vet jag. Låt var dag ta sin tid. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0