Follow on Bloglovin

MORGONDOPP VARBERGS FÄSTNING MARKNAD

10 aug-13
Efetrsom det var jag och Emelie som oftast var vaken först på morgonen, så bestämde vi oss för att ta en morgondopp i havet.
Men det var kallare i vattnet än vad jag hade trott. Men jag klev i och körde mina lovade dopp i havet. Sedan kunde jag bocka av det ifrån min "göralista" Brrr... så kallt det var! 
Blåsvindarna fortsatte även denna dag. Kalla och friska vindar. Tur att solen gav lite värme iallafall.
När alla hade vaknat och intagit frukost, så gick vi på en tur vid Varbergs fästning och marknaden på stan. Det var mysigt. Ett gott fika ingick också innan vi fortsatte dagen.
 
Ett eftermiddagsdopp och middag med svägerska och hennes familj på strandrestaurangen var gott och trevligt. Barnen fick träffa kusinerna ett par dagar.
Mot kvällen kom åskan och regnet. Men så länge det är på kvällar och nätterna, så var det okej.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0