Follow on Bloglovin

RECONNECTIVE HEALING OCH THE RECONNECTION med INGA HEDMAN

*
20 feb-13
Jag måste bara få presentera och rekommendera Inga Hedman som jag har fått lära känna. Hon är Utbildad och Certifierad i Reconnective Healing och The Reconnection av Dr Eric Pearl.
Hon är mycket trevlig och har väldigt intressat budskap och kunskap att förmedla. I måndags var det andra gången jag lyssnade på vad hon hade att berätta. Och det blir fler träffar snart igen.
 
Inga erbjuder andlig och personlig utveckling genom Reconnective Healing och The Reconnection.
Hon leder workshops, medial vägledning, djurhealing, regressioner (tidigare liv) och seanser.
Hon är också kurs- och cirkelledare. Hon är även föredragshållare och arrangör.
Läs mer på www.novarum.se
Du kan gå in på Ingas "Lightwing" grupp på Facebook och gå med där, så får du information om hennes olika aktiviteter.
http://www.facebook.com/groups/257298124297801/ 
 
Man kan prenumerera på Ingas nyhetsbrev. Skicka då ett mejl till:
[email protected]
så skickas nyhetsbrev till dig.
 
Lite fakta om Reconnective Healing och The Reconnection
The Reconnection handlar om återkopplingen till universum, den totala balansen och helheten. Kom i kontakt med ditt sanna jag. Nå din högsta potential och hitta din väg i livet. Denna unika behandling görs endast en gång i livet! 

Se Eric Pearls hemsida:
www.thereconnection.com

 

Youtubeklipp om Reconnective Healing och The Reconnection
 http://www.youtube.com/watch?v=BBTltSNmC9M&list=PL7E743E3ACCB0BDCB
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0