Follow on Bloglovin

SÖKER JOBB OMGÅENDE PÅ 50 %

21 feb-13 
Jag söker efter ett arbete på 50% i Jämtlands län. Gärna någonstans mellan Östersund och Bräcke. Kan funka även kring Stugun och Krokom också.
Är positiv, energirik, oftast oblyg och gillar att utmana mig själv. Det jag är mindre bra på är att avbryta det jag har påbörjat.  Lagom är bäst.
Jag älskar att umgås med människor och har inga som helst problem med att kommunicera med andra. Duglig med datorn i både skrift och bilder. Älskar barn.
Jag söker ett arbete som är varierande stående och sittande. Många bollar i luften går bra. Men inte mer än vad jag kan fånga i famnen för ett bra resultat. 
Vågar testa allt från kontor, butik, maskiner/industri, människor och gärna jobba/skapa med händerna. Kan även att tänka mig annat. 
Har B-körkort och tillgång till bil. Datorvana. 
Kan börja omgående.
Just nu är jag på ett spa där min uppgift är bla Receptionen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0