Follow on Bloglovin

AKUT! SÖKER EN SENSOR TILL MIELE S 5380 XXL

31 jan-13
Min stackars dammsugare har mistat sin sensor till dammsugarpåsen. Det gick upp i rök då gubben lånade den till garaget. Men något gick snett då inte alla hästar fanns på plats då han skulle fixa snyggt i pannan. Plåttunnan som man normalt använder gick sönder. I tron om att det slutat glöda tog han ett undantag och sög till med dammsugaren. Resultatet blev en brunnen dammsugarpåse och ett trasigt sopdunnelock som fick drabbas av en eldad påse. Ja, så kan det gå om man inte tänker en extra gång. Tur att alla kan göra fel ibland. ;)
 
Men jag blev utan dammsugare här hemma. Inte bra då dammråttorna bara förökar sig dag för dag. Inte bra då jag normalt tar en vals ett par gånger i veckan. Jag känner hur städnerven blir mer och mer orolig och galen av lust att utrota de små lurviga runt golven. 
 
Har någon en trasig Miele S5380 XXL med en hel dammsugarpåshållare / sensor tar jag mer än gårna emot den. Blir galen snart om jag inte får ta mina utlopp för dammsugning i huset. ;)

Kommentarer
Postat av: Berth-Willy Engqvist

Hoppas på vinst!

Svar: Ja, det får man hoppas. Men gissar att det är som att vinna en högvinst, så oddsen är nog inte så stor. ;) Kram kram
PysselTrollet Peteja

2013-01-31 @ 06:43:53
URL: http://peteja.blogg.se/2013/january/akut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0