Follow on Bloglovin

ÄNTLIGEN PÅ GÅNG

7 jan-13 (måndag)
Igårkväll skickade jag ett mejl till min handläggare på AF och informerade vad jag har gjort och vad jag vill. Bad dom ringa upp mig imorse då jag vet att det funkar bra att gå via den vägen med mejl för att få tag på handläggaren på ett ganska smidigt sätt. 
 
Mycket riktigt, så ringde telefonen kl 9.15 och jag fick ett positivt svar om att nu var det nära att komma ut i arbetslivet. :) Det här som jag har väntat på hur länge som helst. Kan lova att dels är det svårt att få en snabb hjälp, få tag på ett ställe att vara på och sedan hoppas på tjänst.
Men hur som helst är jag glad att jag ska få komma ut och få socialt umgänge. Jag känner på mig att det här kan bara bli bättre och bättre. Praktik är iallafall bättre än ingenting just nu. Men jag saknar en fast tjänst. Men jag vet att det kommer en dag det med.
 
Jag tror på ett bra 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0