Follow on Bloglovin

LYX FÖR FÖTTERNA ❤

21 jan-13
Idag fick jag och mina trötta fötter må gott i en fotölj på jobbet. :) 
Vilken lyx jag och mina babyfötter fick känna av. Det här borde göras mycket oftare. Det är trots allt dessa stackare som ska bära min kropp och ta mig dit jag vill. Men inte tänker jag på att jag borde ge igen med en skön behandling av bad, massage och pedikyr. Man kanske måste ändra på den varan? ;)
Vilken LYXdag jag fick. Och det har jag min arbetskamrat att tacka för. 
Tack snälla för din vänliga ompyssling. Ni anar inte vad det här gjorde gott långt in i min själ. :)
 
Hur ofta låter ni era fötter må gott en stund ibland? Fotbad, slipning tvätt, massage och smörjning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0