Follow on Bloglovin

RELAX OCH EGENDAG PÅ SPA

19 jan-13
Vilken underbar dag det blev idag. - 5 grader och lugnt i skogen. Här är min öppning in till skog och tjärn. Här rensar jag tankarna då hunden springer och nosar på spännande spår. Ibland undrar jag hur det luktar i hennes nos. Med tanken på vad ivrig hon blir ibland. Idag var det en sådan dag då spåren var intressanta i nossinnet. 
Bakom trädet gömmer sig Peteja och hade ingen lust alls att skynda sig hem. Själv stod jag halvstressad vid vägkanten och småhoppade av iver för att få åka iväg på min SPADAG, 
 
Efter ett tag tog jag mig in till stan på SPAKLINIKEN där min goa vän Malin väntade på mig. Det blev både bubbelpool inne och ute. Bastu och frukt/Testund. Och sedan avslutade vi lugnet med en Ansiktskur och en härlig salladslunch. UNDERBAR SKÖN DAG! 
 
Hoppas på en omgång snart igen. Underbart skönt för kropp och själ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0