Follow on Bloglovin

GRÄSKLIPPAR RACE RUNT KNUTARNA

23 juli-13
Ännu en solig dag på altanen. Passade på att sola på terrassen då gubben var bortrest ifrån hammare och skruv. 
Tyvärr varade inte solningen så länge då man hörde ljud ifrån gräsklippare och trimmer från olika håll runt huset. Man skulle kunna tro att grannarna omkring mig tävlade om finast klippta gräsmatta. 
Jag var inte sämre än att starta gamla antika klipparen och köra ett race jag med,så att inte grannarna tycker att vå har en åker på gården jämfört med deras fina gräsmattor. ;)
Ack,, så fick jag avsluta plötsligt då gräsklipparen gav upp och spottade ur sig ett knivblad. Sen var det kört tills gubben kom hem. Jag kan mycket. Men laga en gräsklippare har jag aldrig gett mig på.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0