Follow on Bloglovin

REGIONSMÖTE PÅ FOLKHÖGSKOLAN I HÄRNÖSAND

3 juni-13
Bilresan gick bra idag till Härnösand. Det regnade mest hela vägen hit. Men vad gör väl det då man har trevligt sällskap i bilen. Vi hade kafferast efter vägen då alla hade kommit ombord i bilen. 
Då vi var framme på Folkhögskolan i Härnösand fick vi lunch i det Vegitariska temat. Mycket gott!
Sedan stationerade vi oss i våra rum innan vi skulle komma igång igen. 
Då vi kom till lokalen och skulle sätta oss fick vi besked om att vi skulle gå till resturangen och fika. Kaffe och bulle.
Jag kan inte direkt påstå att fika och mat var så långt emellan varandra. ;)
Sedan blev det möte kring Regionsfrågorna. Intressant samtal och punkter. Mycket får man lära sig. 
Jag fick prata en del också kring kanslistutbildningar och andra frågor. Kul! 
Mycket information, god mat och nya trevliga människor. Har fått kommit in på mitt hotellrum nu och ska lägga mig för laddning över natten. Imorgon blir en ny intressant dag att vänta. Mycket kaffe, fika och mat blir det. Tror att jag får gå hem på onsdag ;)
 
Idag fick vi ugnslax med potatis och kall dillsås och sallad. Mums! 
 
Vi samlade ihop ett gäng för en skön promenad i kvällsolen. Vi hamnade på berget och fäbodvallarna. Fint ställe.
Då vi var tillbaka satte vi oss ner ett tag och surrade med varandra. Sedan blev det kvällsfika. 
 Lång dag!
 
PROPPMÄTT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0