Follow on Bloglovin

OJ VILKEN ÖVERRASKANDE VECKA

10 mars-13
Idag då jag satt i solen och drack mitt kaffe funderade jag på allt som hänt senaste veckan. Vad mycket roliga saker som jag har dels blivit överraskad av och allt har bara varit till det roliga och positiva. 
Men jag har ett frågetecken som jag måste fundera lite över. Mest för kostnadens skull och kanske sällskapet också.
 
Få se... det började med att Hela Sverige Bakar ringer mig och vill gärna träffa mig i Stockholm någon dag vecka 12. Där är kostnadsfrågan och sällskapet dit. Jag och stora Stockholm kan bli en risk att gå vilse. ;)

Jag loggade in en morgon på min älskade Blogg och då hade jag fått ett fint meddelande ifrån en tjej som arbetade på sajtern www.hittarecept.se och de ville att jag skulle komma med i deras sida. Så det var bara att regestrera sig där. Den trevliga äran och att de verkligen hade hittat till lilla mig här på nätet. :)

Sedan får jag ett mejl om att en av arbetsplatserna som jag sökt jobb till ville träffa mig under denna vecka 10. Det blev en mycket trevlig träff på Tivars Gårdsmejeri på Norderön och jag ska dit lördag den 16 mars och ska få prova på att jobba och se hur de arbetar. Spännande! 
 
Överraskningarna var inte slut där utan att jag har även fått frågan att vara med i en BOK som kommer ut till våren. Herre Gud vad glad jag blev! Självklart att jag ville det! Så nu är det bara att sätta fart. ;) Mer än så får jag inte berätta ännu. En liten hemlig kan man säga. ;)
 
I fredags innan vii skulle tillstugan kommer pappa, syrran och hennes son och överraskar mig med en bukett fina rosa tulpaner och en superfin mössa med cupcakes på. Och hunden fick en söt scarfs i samma mönster och färg.Perfekt, så att folk kan veta att vi tillhör varandra. <3
 
Brorsan dyker upp och bjuder ut mig på en skotertripp på sjön tillsammans med hans son. Vi grillar och surrar i solens varma strålar i ca 4 timmar. Helt underbart! 
 
Joo.. min mobil ringer på fredagkväll och mina leverantörer till de underbara eteriska oljorna "SHAKE" ringer för första gången och pratar med mig. De var mycket trevliga och vilken tur jag har som får äran att sälja dessa produkter åt dem. Tackar för samtalet. Det var roligt och trevligt att få prata per telefon och inte bara i skrift. Det gör jag gärna om många gånger. 
 
Jag har hittat på 3 kaksorter denna gågna vecka. "Hjärta med kaffedröm" "Apelsinmarmeladkaka med citrusströssel" och ""Gräftåsnurror med choklad och kaffe"
 
Avslutar veckan med att hämta ett fint skåp av en av mina kollegor på 34ans spa. Det tackar jag så jättemycket för. Kram till dig!
 
Det här var en kort och rolig information om veckans händelser i mitt gågna liv. Överraskningar kan man aldrig få för mycket av.
 
LOVE IT
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
(ber om ursäkt om du redan fått ett liknande meddelande)

2013-03-11 @ 11:36:02
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0