Follow on Bloglovin

SPÄNNINGSHUVUDVÄRK PÅ JOBBET

1 mars-13
Otroligt att det redan har blivit Mars månad! Underbart att våren och sommaren närmar sig. Längtar verkligen till sol, ljus och värme nu.
Min dag idag blev kaos. Såklart att min spänningshuvudvärk skulle komma på jobbet. Kändes inte alls bra. 
Det var bara att lägga sig i behandlingsrummet på en värmedyna och dra något över ögonen, så ljuset dämpade. Jag fick en stunds healing, magnetpryl på örat och kramar innan jag kunde få min skjuts hem. 
Äntligen hemma och direkt ner i ett varmt bad. Duschstrålarna fick massera min nacke och endast 2 tända ljus fick lysa upp i badrummet.
Sedan fick kornkudden och sängen hjälpa mig med resten av dagen.
 
Inte roligt att visa mitt andra jag för andra. Men nu var det gjort. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0