Follow on Bloglovin

Värsta hostan och sängliggandes

20 jan-15
Tredje dagen som jag ligger sjuk i dunderhosta, febertoppar och orklös i kroppen. För att inte säga sömnlös. 
Fy tusan vilken konstig hosta jag har fått. Inte tyst en minut först hostan sätter igång igen. Speciellt på nätterna då man vill sova. Då tycker hostan att jag ska hålla mig vaken och ta hand om den och fixa vatten, te, varm kornkudde, halstabletter osv. Allt för att hostan ska bli riktigt uppassad. Vad får jag då tillbaka? Jo... Sömnlöshet, hes röst och ont i bröstkorgen. Det får jag tillbaka. schysst!
Det här känns inte alls bra.
Jagförsöker testa med allt. På bilden har jag kokat ihop, färsk ingefära, citron, vitlök, svartpeppar, timjan och kardemumma. Sedan i med honung. Det är bara dricka och svälja och leva med hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0