Follow on Bloglovin

AMS INTRESSE TEST GJORD :)







Jaha...vad händer härnest? Önskade att man bara kunde plocka ett yrke och hokus pokus hade man ett jobb...
Eller inte :/
Nu är frågan vad jag skulle passa att jobba med.

Mina önskemål är bl a:
- Arbetskamrater som finns där man är.
- Jobba självständigt men ändå inte ensam
- Veta mina arbetsuppgifter påväg till jobbet
- Socialt med "nya" människor i lagom mängd
- Ett lagomt rörligt/sittande och varierande uppgifter
- Flexibelt
- Styra delvis mina uppgifter själv
- Jobba gärna med händerna och skapar gärna fram ett resultat i olika ändamål
- Gärna inte stressande miljö

Någon som har ett jobb åt mig? Eller gärna ett förslag på vad jag skulle passa till?
Är berädd att utmana mig själv i det mesta...Det har jag gjort förr och har gillat läget ;)

Vad vill jag bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0