Follow on Bloglovin

VARFÖR MÅSTE FÖTTERNA SMÄRTA SÅ?

SÖNDAG 5 dec-10
Har lite svårt att sova då mina fötter smärtar på ett otäckt vis. :(
Just nu känns det som att de ska börja brinna snart. Det hettar, pirrar, svider och dunkar omkring i båda fotsulorna....AJ!
Vad ska man göra åt det?
Läkarn ringde mig i fredags och då sa hon att jag ska öka medicindosen med 2 tabletter till och pröva och se vad som händer. Annars ska jag öka ytterligare på dosen. Funkar inte det ska jag ev få prova bedövningssalva att ha under fötterna på fotsulorna....Det var ju bra. Eller inte....
Är det meningen att man måste öka medicinerna till max för att man ska kunna få jobba? Är det inte meningen att försöka hitta en lösning på problemet? Det här kallar jag för ett stort handikapp då man alltid måste använda fötterna och även stå och gå på det som gör så ont...Grrr...ja, vad ska man tycka om det här då?
varför ska inte skor få räknas som hjälpmedel? Hade jag bra skor på jobbet där jag står och går hela tiden och belastar min stelopererade rygg som i sin tur svullnar och irriterar nerverna som går ner till fötterna...då skulle kanske problemet minska om man fick skor som var bra för ryggen. Då borde nerverna lugna sig i fötterna med. Eller har jag fel?

Näe..det måste finnasen lösning på problemet! Annars blir jag tokig snart...suck! :(

Kommentarer
Postat av: jennih

har lidit som du i ca 1 år..fick göra kärlutraljud bla...sen smällde det det....Ett diskbråck...alltså kom smärtan i fötterna som en strack varningsignal ca 1 år tidigare på kotförskutning.....nu har jag klämda nerver och kan knappt går...30 år gammal ensamm med 2 barn..

2011-04-05 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0