Follow on Bloglovin

Blev spådd i handen...



För mindre än ett år sedan (2009)spådde jag mig i handen bara för mest av nyfikenhet. Det otäcka med det var att spådamen kunde se en hel del i handen. Och allt hon beskrev om mig stämde! Helt otroligt! Framtiden ser mycket bra ut och jag kommer att få leva länge och lyckligt. :D Även hon tog upp om mitt skrivande. Det är nåt skumt med det?! Men mycket mer än så, sa hon inte. Jag vill så gärna veta vad båda spådamerna menar med att jag kommer att skriva...men dom sa inte hur, var, vad och varför...hmm.... Vad är hemligheten av det? Ja, det får nog framtiden visa mig.

Vad jag egentligen vill tala om angående mina spådomar och resultat av det här är...MITT BLOGGSKRIVANDE! :) Kanske det finns en mening med att jag ska Blogga...Blogga om allt som jag få och har fått uppleva. Få dela mina lärdomar och kunskaper. Om sant och falskt. Nyttigt och onyttigt. Och av allt vad ett liv kan åstadkomma och av alla dessa hemligheter. Vem vet? Ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0