Follow on Bloglovin

The Social Network och Dumma mig



23 OKT-10
Fick ett inpuls och släppte allt som jag hade tänkt göra och slängde in ungarna i bilen och drog på BIO i stan.
Pojkarna såg på "Dumma Mig" på 3D med pappan och jag tog tjejerna och såg på "The Social Network" Man kan säga Facebook-filmen.
Killarna tyckte att deras film var bra och vi tjejer tyckte inte alls att det var en film att rekomendera. Speciellt om man inte är tillräckligt duktig på Internets värld.

Jag tycker själv att den var mera som en "informations film eller en typ av dokumentär om hur Facebook kom till. Ingenting hände just på filmen och det var mest segt. Det gällde att man hängde med i filmen hela tiden.
Drygt 2 timmar lång film och man fick knappt skratta, gråta eller bli rädd i filmen. Bättre film har man sett.

Fördelen med filmen är kanske att man vet nu hur Facebook uppkom och att de lyckades mycket bra :)

Bättre lycka på film nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0