Follow on Bloglovin

TJUVEN DOKUMENTERAD PÅ FILM

8 OKT-10
Eftersom jag inte hade sånt stort förtroende av ICAs hjälp av att kolla övervakningskamerorna då jag mistade min plånbok i torsdags åkte ja dit igen i fredags och bad dom kolla igen på filmen.
Mycket riktigt.....jag hade rätt! Min plånbok blev stulen då jag var där och handlade.
Skam den som ger sig! Jag ringde upp polisen och berättade att tjuven är filmad från övervakningskameran och att de kunde komma och hämta filmen.
Som tur var finns det bevis och ett namn på vem det är. Hopas att allt blir bra igen. Tjuven kan skämmas för vad den har gjort mot mig!

Jag fick veta i helgen då vi var i stugan att polisens support har skrivit om händelsen på

 http://op.se/ostersund/1.2400125-tjuv-som-tog-planbok-blev-filmad

Det hade jag däremot inte förväntat mig.
Ajja...bara jag får igen min plånbok och körkort...eller helst allt såklart! Det är ju mina saker....ARG!

Fattar inte hur man kan göra så mot en 4-barns mamma! Speciellt då jag hade med mig 2 av dom i butiken då det hände.
Jakob som just kommit ifrån tandläkarn och hade dragit en kindtand och skulle få en "belöning" för hans tapperhet. Och allt gick åt skogen! :´(

Nu vill ja ha igen mina saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0