Follow on Bloglovin

PLANER ÄNDRAS FORT...

20 SEPT-10
Ibland blir det inte som man planerat. Min plan idag var att åka och kolla in en arbetsprövnings plats och att få prata med chefen om ev prövning. Sedan hade jag en tid på lasarettet med dottern Amanda.

Dagen blev lite annorlunda. Äldsta dottern Emelie och hennes mage smärtade så mycket att jag fick ringa sjukvårdsrådgivningen och höra hur vi skulle göra och vad man kunde tro som var orsaken till smärta i mellangärdet. Vi fick en tid på Hälsocentralen fast åt motsatta hållet än dit jag skulle med Amanda i stan.
Jag valde Emelies tid och sedan fick jag låta Amanda fixa sitt besök själv. Det gick bra.

För min egen del fick jag skjuta fram mitt besök på arbetsplatsen tills på onsdag. Barnens hälsa går före min egen hälsa. Så är det bara.

Nu hoppas jag att Emelies medicin ska funka och att hon kommer igång att bli frisk snart igen. Hejja på gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0