Follow on Bloglovin

VITKLÄDD MAN OCH NÅGOT I TVÄTTSTUGAN...

24 SEPT-10

Vi har sett en vitklädd man gå förbi köksfönstret flera gånger. Man tror att det kommer hit besök och sen så finns det ingen där.

 

Likaså i tvättstugan har jag märkt att det är något där.

Jag stog och skalade potatis en dag och såg att tvättstugedörren öppnades och stängdes under en ganska lång stund,

så jag ropade dit alla ungar och de satte sig ner på köksgolvet och tittade på dörren. Den åkte fram och tillbaka ca 5-7 cm öppning.

Sedan när det slutade gick jag fram för att öppna dörren för att se...så tog det stop!

Gissa om att jag och barnen blev rädda!

Jag kikade in försiktigt i dörrglipan och där stog min badväska för dörren.

För att den ska kunna stå där måste man komma utefrån tvättstugans ytterdörr och ta väskan och ställa den bakom dörren. Omöjligt att göra det ifrån köket. Då måste man ha smala armar.

 

Oförklarig händelse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0