Follow on Bloglovin

AML (Akut Myeolisk Leukemi)

13 APRIL-11
Jag vill informera igen om att minnas att bidra med någon krona till Cancerfonden!

Jag har en nära kär vän som har fått diagnosen AML (Akut Myeolisk Leukemi)
Han har en mycket läsvärd blogg som jag läser varje gång den uppdateras. Ibland oftare. Man blir både rörd och orolig för hur allt ska gå. Men en sak vet jag: Han är en stark person som aldrig ger upp. Och i detta fall gäller samma sak! Ge aldrig upp och du SKA passera "GÅ"....

Även om jag inte finns i din närhet, så finns jag och min familj i våra tanktar till dig och din familj. Du ska veta att vi alla saknar dig och dina! Vi vill och hoppas  som alla andra att allt med din kamp mot Cancern går bra och allt blir som vanligt igen.

FÖLJ GÄRNA HANS BLOGG NI MED: http://mickeleukemi.wordpress.com/

STÖD GÄRNA HANS INSAMLING TILL CANCERFONDEN PÅ:

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4654

Skänk ett par kronor till cancerfonden, många bäckar små, detta kan göra att fler får passera “GÅ”. /Mickes ord


Jag har även en nära vän
som har opererats idag för Livmodercancer och jag har tänkt på henne varje dag sedan jag fick höra hennes besked. Nu hoppas jag och övriga familj och vänner att operationen gått bra och hoppas snart att få träffa henne igen.

Min vän Micke som jag beskrivit ovan om Insamlingen till Cancerfonden har idag påbörjat cellgifter och om en vecka blir det Donation. Kan inget annat än ge han stöd och hopp om att allt går bra.



Vi finns här för er! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0