Follow on Bloglovin

BARA 1 DAG KVAR!

5 april-11
Idag har jag arbetat min näst sista dag på jobbet. Då har jag varit där i 6 månader. En underbar tid har jag haft där och fått lära mig både det ena och det andra under den tiden. :) Jag kommer att sakna allt som har med Caféet att göra.
Men har man en kropp som inte vill som jag vill måste jag avsluta det underbara och söka vidare efter nåt annat som passar mig som är varierande med STÅ, SITTA och GÅ...lagom stressigt och trevliga kollegor :)
Önskade verkligen att fått stannat kvar men känner att jag inte kommer att orka en längre tid då man står hela dagen och man hinner knappt sitta på hela dagen. Jag måste inse att jag ska klara av övriga dagar, hem och mig själv också. Min största och bästa med Arbetsträningen är att ha fått möjligheten att fått träffa en underbar människa som alltid gör mig på gott humör!

VÄLKOMMEN JOBB! SITTER HÄR OCH VÄNTAR PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0