Follow on Bloglovin

HAR INTE TID!



2 APRIL-11
Idag vaknade jag med onda bihålor och halsont. :( Klev upp och tog den fantastiska nässprayen och en varm kornkudde. Det är grejer det ;)
Senare på förmiddagen hade jag 38 grader i feber och det blev det ett par alvedon och mera kornkudde.
Tur att det finns alvedon, nässpray och kornkuddar :) Annars hade jag inte orkat med dagen. Tänk att man kan lura sig själv att tro sig vara frisk :)

Lite frisk luft och promenad passade jag på att ta en fin bild på trädet.
Imorgon måste jag var pigg igen...Har inte tid att vara klen nu.
Eventuellt 1 vecka kvar på mitt arbete och jag vill inte missa dom dagarna.

Kram och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0