Follow on Bloglovin

RATTFYLLERIST?



15 APRIL-11
Idag var jag till stan och handlade Påskägg till våran Utbytesstydent David, som han ska få då han åker hem till Normandy.
På parkeringen till Coop fick jag uppleva något lustigt. Jag hade 2 bilar framför mig och den första av dom tog så ut på svängen att han körde rakt upp på en stensamling vid parkeringen...Han fastnade lite, så att han började backa med bilen istället. Han uppmärksammade inte bilen bakom honom, så han backade på bilen lite. Som tur var klarade sig bilen då han var snabb att börja backa.
Tur för mig då jag stog med bilen så pass långt bakom att bilen framför mig kunde backa undan.

Bilen framför mig körde förbi den första bilen och då fick jag glada äran att vara bakom den lustiga bilen.
Då tar den bilen och gör en repris att köra upp på nästa stenröshög och där blev han fast med bilen.
Ett par kom gående mitt i händelsen och gick fram till bilen där mannen satt vid ratten och såg fundersam ut.
Jag körde förbi och jag gissar att den föraren var ganska så onykter med tanke på att han gjorde samma sak 2 gånger.

JAG SÄGER BARA ATT............KÖR ALDRIG ONYKTER! DET KUNDE HA GÅTT RIKTIGT ILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0