Follow on Bloglovin

SISTA DAGEN, INTERVJU OCH STYRELSEMÖTE...

7 APRIL-11
Gjorde min sista dag på Caféet idag.
Jag och chefen hade mycket svårt att förstå att sista dagen var kommen. Jag hade ju så mycket kvar att göra då jag sa hej då. Tiden bara rann iväg! Hade jag inte problem med ryggen och fötterna hade jag nog stannat kvar och fått anställning. Typiskt! :(

Direkt efter jag hade slutat kom en vän och hämtade mig och vi åkte upp till företaget där han arbetar. Han berättade en hel del och visade en del saker som "kan" bli mitt jobb i framtiden. Jag kan lova att det blir en stor utmaning för mig om jag får jobbet. Men som jag känner just nu, så blir det mycket spännande och utmanande på samma gång. Många dagar med ont i magen och svetten i pannan får man säkert räkna med.
Men vad gör väl det? Alla är man nybörjare i början ;) Får man hjälp och lite tid så ska det gå bra.

Till veckan kan det bli en intervju och då måste jag ha med mig 3 bra och 3 dåliga saker om mig...hmm...men vad ska jag säga då? Det får bli min fundering över helgen.

Ikväll var jag även på Styrelsemöte på Folkets Hus. Där fick jag även höra att de vill att jag ska börja jobba igen hos dem.

Ja, det verkar inte som att jag får problem med att skaffa jobb iallafall ;) Men jag tror att jag vet vad jag vill ha...om jag får välja. :)

Imorgon ska jag iallafall ringa företaget och boka tid för en träff igen. :)
SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0