Follow on Bloglovin

SISTA VECKAN!

4 APRIL-11
Idag har jag äntligen fått tag på AMS..."bara" 2 dagar innan min arbetsprövningstid tar slut.
Tänk att jag måste jaga dom och söka upp dom. Vore det inte vara dom som ska informera mig om vad som ska hända då tiden tar slut? Inget brev, inget telefonsamtal och inget mejl???

Då jag ringde, så fick jag först veta att jag har fått en ny handläggare igen...Jag hann iallafall träffa handläggaren 1 gång. Sen fick jag veta att jag ska sluta på torsdag. Ingen förlängning, så det är bara att söka ett annat jobb som passar min rygg bättre. Inte stå för mycket och mera varierande stå, sitta och gå. Det är bara att ta ett djupt andetag och se vad som kan finnas för mig.

Jag kommer att sakna Caféet och min chef otroligt mycket! Hoppas att allt ska gå bra och allt löser sig snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0