Follow on Bloglovin

TICK TACK.....!

6 APRIL-11
Timmarna tickar och det närmar sig slutet av en 6 månader härlig arbetsträning på Caféet. Jag gruvar mig lite till sista dagens arbete då vi ska skilja oss åt från våra roliga och trevliga dagar tillsammans.
Som tur är så finns hon alltid kvar och jag kommer absolut inte att släppa min chef ifrån mig.
Vi kommer att alltid finnas för varandra och vi kommer att fortsätta att umgås och träffas då det hinns med det.

Jag har lärt mig massor under den här tiden och gissar att hon har lärt sig en del också ;) En ny underbar vänskap rikare har jag blivit iallafall :)
Jag kan inget annat än att ge henne Lycka till i fortsättningen och jag vet att det kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0